Regulamin płatności

1. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 15, 30% lub 50% wartości rezerwacji na konto bankowe. Zadatek jest bezzwrotny w przypadku rezygnacji Gościa.

2. Płatności należy dokonać do 3 dni od momentu dokonania wstępnej rezerwacji lub w innym terminie uzgodnionym wcześniej z działem rezerwacji.

3. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

4. Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu gotówką.

5. Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie ośrodka przez osobę dokonującą rezerwacji.

6. Nie wykorzystanie całości pobytu przez gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji , nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.

7. Ważne! Wystawiamy faktury VAT. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę konieczne jest poinformowanie o tym wcześniej, przy dokonywaniu rezerwacji. Z uwagi na obowiązujące od 1.01.2020 r. przepisy prawa wystawienie faktury do paragonu na którym nie ma podanego numeru NIP nabywcy nie jest możliwe.
Image

Polecamy

Image

Dane kontaktowe

Folk Resort
ul. Majerczykówka 11D
34-520 Poronin
tel. ośrodek: +48 601 501 418
tel.domki: +48 601 535 535
email: recepcjahalina@gmail.com

Jesteśmy również